+420 608 472 873 info@sikovnivytvarnici.cz

Aneb jak to probíhá, když si nás objednáte.

V první řadě nás kontaktujete přes poptávkový formulář, telefonicky nebo emailem. První co potřebujeme vědět, tak odkud jste, protože si domlouváme strategicky cesty určitým směrem z ekonomických důvodů a abychom naše lektory neuštvaly (jeden den je neposlaly do Karlových Varů a druhý den do Ostravy). Nově přiděkujeme týdny k různým krajům, konkrétně to je uvedené v kalendáři akcí. Dále se domluvíme na termínu. Potřebujeme sdělit počet účastníků a o jaký workshop máte zájem. My Vám sdělíme kolik přijede lektorů a kolik potřebujeme prostoru, pro více jak 150 dětí je třeba pracovat ve 2 třídách najednou, tudíž k Vám přijedou 2 lektoři. Většinou potřebujeme elektrickou zásuvku a přístup k vodě pro děti, aby se měly kde umýt. Požadujeme být na jednom místě a nestěhovat se ze třídy do třídy, lepší je si sestavit harmonogram, která třída v kolik hodin přijde za námi.

Workshopy je možné uskutečnit jak v interiéru, tak v exteriéru, nejvhodnější je mít předem připravenou mokrou i suchou variantu. Ze zkušenosti v zimním období nejsme odolní a ochotní my a ani potenciální zákazníci tvořit venku.

 

V ceně u konkrétních workshopů máte materiál, lektora a cestovné. Podmínka je, aby na jeden výjezd bylo min. 150 dětí, pokud Vaše škola nebo školka nenaplní takovou kapacitu, není problém kontaktovat školu nebo školku v okolí, jestli by neměla v ten samý termín zájem o jakýkoliv workshop z naší nabídky. V tomto případě určitě uvítáme i Vaší pomoc a Vaše kontakty, protože to své okolí znáte lépe, než my s pomocí kamaráda Googlu. Takže jezdíme i do školek, kde je pouze 25 dětí, neradi odmítáme i takto malé školky.

Školy a školky platí na místě v den realizované akce, nutné vědět dopředu kolik dětí se zúčastní (podle toho objednáváme určitý počet materiálu s rezervou navíc). Pokud některé děti chybí, vyrábí za něj kamarád nebo paní učitelka, aby mu nechyběl dáreček nebo po domluvě je možné ve školce zanechat materiál k vyrábění pro chybějící děti. Není možné, aby díky nemocnosti jsme na místě fakturovali méně, než bylo předem domluveno. Berte prosím ohled na to, že objednáváme materiál na počet (když si objednáváte vánoční cukroví, tak také není možné, aby jste si ve finále vzali jen část z předem domluvené objednávky). Potvrzením termínu nám potvrzujete, že jste si přečetli i obchodní podmínky. Děkujeme za pochopení. Po domluvě je možné platit převodem na účet po zaslání faktury.

Města, pořadatelé akcí, firmy  mají na výběr 3 varianty placení. Každopádně pro ně platí také minimální objednávka 150 workshopů.
1. Varianta – hradí veškeré náklady pořadatel (předem na fakturu, jsme plátci DPH)
2. Varianta – přispívají část pro účastníky akce a o to se poníží cena za workshop
3. Varianta – nepřispívá a nehradí pořadatel a návštěvníci si hradí workshopy sami v plné výši (pouze námi ověřené akce)

 

Těšíme se na spolupráci s Vámi!